»Čao Bela je zgodba o odraščanju, ki nikoli ni enostavno, o iskanju lastnega izraza, iskanju smisla in možnosti umetniške izpovedi. V filmu sem se ukvarjal z motivi, ki me obkrožajo čustveno in racionalno. Inspiracija zanj sta bila moja otroka in njuni prijatelji.«
»Namesto načrtovanega prikaza veličastnega zmagoslavja mojega dolgoletnega partnerja nad smrtonosno boleznijo je Cent’anni postal moja iskrena izpoved in boleča analogija najinega odnosa.«
»Pozicije glavnih akterjev, tako v sodobnosti kot v antični drami, namreč niso vedno jasne. Največja junakinja antične drame - po Žižkovem mnenju - ni dobra oseba.«
»Izstop iz sistema seveda ne more biti preprost. Revolucije je treba ponavljati, a ob tem se neizogibno postavlja vprašanje: ali ni v revolucija vedno le želja po novem gospodarju? O tem sem poskušal razmišljati v filmu, ki je asociativen in želi pustiti gledalca, da sam pride do svojih zaključkov.«
»Sledi tvegana operacija, izposojena iz kakšnega cenenega zaporniškega filma, ki pa se obnese: Polinejk izgine v noč, Antigona je zanj zastavila svojo svobodo.«
»Če se bo stanje, kakršno je ta hip v filmski umetnosti v Sloveniji, nadaljevalo, ne bodo oškodovane samo produkcijske hiše, ki trenutno niso dobile denarja, ki jim pripada, ampak bo kriza dolgotrajna.«